استفاده از ویندوز 8
تعمیرات تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر
فروش لوازم جانبی وقطعات لپ تاپ

 از Certcc، ویندوز 8 با تعدادی از تنظیمات کوچک اما مهم عرضه خواهد شد و مایکروسافت امیدوار است ویندوز 8 را به یک هدف سخت تر برای ویروس ها، کرم ها و تروجان هایی که قادر به خراب کردن نسخه های قدیمی تر سیستم عامل بودند، تبدیل کند. 

هفته گذشته در کنفرانس Build بسیاری از ویژگی های امنیتی ذکر شده توسط مدیر ویندوز، استیون سینوفسکی، درباره گسترش طراحی ویژگی هایی بود که در ویستا و ویندوز 7 قرار داشتند و به تدریج از طریق به روز رسانی های ویندوز به آن اضافه می شدند. 

این ویژگی شامل طرح بندی تصادفی فضای آدرس (ASLR) می شود که در ویندوز 8 به طور گسترده تری از آن استفاده می شود و به عنوان یک ویژگی جدید خواهد بود که هسته سیستم عامل را از چیزی که " آسیب پذیری عدم دسترسی به اطلاعات ارجاع شده NULL حالت هسته" نامیده می شود، محافظت کند و اساسا این آسیب پذیری این امکان را به یک مهاجم می دهد تا یک بار بر روی سیستم دسترسی خود را بالا ببرد. 

احتمالا بزرگترین ویژگی امنیتی اضافی، پشتیبانی از ویندوز 8 برای UEFI2.3.1 تکنولوژی بوت امن ( نیاز به پشتیبانی BIOS دارد) است که بدافزار بوت شدن زود هنگام را از تداخل با محصولات آنتی ویروس قبل از آنکه در حافظه لود شود، متوقف می کند. 

هیچ یک از این تغییرات اصلی نیستند اما آن ها به طراحی سیاست محدودکننده تا آن جا که ممکن است ادامه می دهند و برنامه های کاربردی می توانند بدون برهم زدن سیستم عامل بر روی پلت فرم اجرا شوند. 
اما سینوفسکی، اهمیت چرخه توسعه امنیت شرکت، برنامه نویسی، تست کردن و طراحی سیستم را به توسعه دهندگان یادآور شد. 

بزرگترین چالش امنیتی مایکروسافت با ویندوز 8 همان چیزی است که شرکت با ویندوز 7 داشته است و آن تعدادی از کاربران سرسخت به خصوص کاربران xp هستند که حاضر به ارتقاء سیستم خود به نسخه های بالاتر نیستند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : احمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تعمیرات تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر و آدرس hootapc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 2550
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 2550
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->